Kvalitetspolitikk

Fossheims kvalitetspolitikk forplikter oss til å forvalte oppgavene overfor tiltaksdeltagere, ansatte, kunder, samarbeidspartnere og det ytre miljøet i hht ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001.

For å oppfylle kravene i ISO standardene samt lover og forskrifter har vi fokus på følgende områder:

  • Brukers individuelle behov og kravene i bestillingen fra NAV
  • Leveranser basert på kundens bestilling og oppdragsavtale
  • Forankrede strategier og etablerte prosedyrer
  • Kompetanse hos alle ansatte
  • Ansatte og brukeres medvirkning og utvikling
  • Samarbeidet med oppdragskunder, arbeidsgivere, NAV og bydeler
  • Bruk av faglige forankrede metoder i arbeidet med tiltaksdeltakere (eks. ved bruk av empowerment, Motiverende intervju (MI), Supported Employment (SE), Målrettet miljøarbeid, SCI, Karrierverktøy
  • Levere tjenester og service med høye krav til miljøbevisst atferd
  • Stille krav om miljøsertifiserte leverandører og miljømerkede produkter
  • Kildesortere alt som kan sorteres
 -

Noe du lurer på? Vi hjelper deg!

Relaterte saker fra Fossheimmagasinet

– Vi har veldig mange flinke hender

Å være i produksjonslokalene på Fossheim er litt som å være i nissens verksted, du vet – den du ser på TV hver julaften. Smilende ansikter og ivrige hender tar imot en pakke, legger oppi det som skal, og sender den videre til kollegaen ved siden av.
Les mer »

Trenger bedriften din pakkehjelp?

Ønsker du å få jobben gjort skikkelig, få alt levert til riktig tid og med konkurransedyktige betingelser? Og samtidig få god samvittighet for å ha tatt samfunnsansvar?
Les mer »