Skip to content

Kvalitetspolitikk

Fossheims kvalitetspolitikk forplikter oss til å forvalte oppgavene overfor tiltaksdeltagere, ansatte, kunder, samarbeidspartnere og det ytre miljøet i hht ISO 9001, ISO 14001 og ISO 45001.

For å oppfylle kravene i ISO standardene samt lover og forskrifter har vi fokus på følgende områder:

  • Brukers individuelle behov og kravene i bestillingen fra NAV
  • Leveranser basert på kundens bestilling og oppdragsavtale
  • Forankrede strategier og etablerte prosedyrer
  • Kompetanse hos alle ansatte
  • Ansatte og brukeres medvirkning og utvikling
  • Samarbeidet med oppdragskunder, arbeidsgivere, NAV og bydeler
  • Bruk av faglige forankrede metoder i arbeidet med tiltaksdeltakere (eks. ved bruk av empowerment, Motiverende intervju (MI), Supported Employment (SE), Målrettet miljøarbeid, SCI, Karrierverktøy
  • Levere tjenester og service med høye krav til miljøbevisst atferd
  • Stille krav om miljøsertifiserte leverandører og miljømerkede produkter
  • Kildesortere alt som kan sorteres
 -